Автобуси
- АВТОБУСИ КЛАСУ I ТИП А092, ВАРІАНТ А092Н6 Євро-5
- АВТОБУСИ КЛАСУ ІI ТИП А092, ВАРІАНТ А09216 Євро-5
- АВТОБУСИ КЛАСУ III ТИП А092, ВАРІАНТ А09216 Євро-5
- АВТОБУСИ КЛАСУ ІІІ ТИП А096, ВАРІАНТ А09620 Євро-5
- АВТОБУСИ СПЕЦІАЛІЗОВАНІ ШКІЛЬНІ ТИП D093, ВАРІАНТ D093S2 Євро-5
- АВТОБУСИ СПЕЦІАЛІЗОВАНІ ШКІЛЬНІ ТИП D093, ВАРІАНТ D093S4 Євро-5
- АВТОБУСИ СПЕЦІАЛІЗОВАНІ ШКІЛЬНІ ТИП D093, ВАРІАНТ D093S201 Євро-5 (З ПОВНИМ ПРИВОДОМ)
Модель | А092Н6 | ||
Тип кузова | Несівний, вагонного типу | ||
Колісна формула | 4х2.2 | ||
Довжина, мм | 8220 | ||
Ширина, мм | 2320 | ||
Висота, мм | 2700 | ||
Колісна база, мм | 4395 | ||
Кількість місць для сидіння пасажирів | 19/22 | ||
Загальна пасажиромісткість | 60 | ||
Порожня маса, кг, не більше | 5240 | ||
Повна маса, кг, не більше | 9325 | ||
Двигун | ISUZU - 4HK1E5NC, екологічний рівень Евро 5 | Тип | Дизель, чотиритактний, рядний, з Common Rail, з турбонаддувом та проміжним охолодженням |
Робочій об’єм, л | 5,193 | ||
Номінальна потужність,кВт (к.с.), при 2600хв-1 не меньше | 114 (154) | ||
Гальмова система | Дискового типу, гідравлічна, з підсилювачем, двоконтурна з ABS категорії 1, ASR, EVSC | ||
Стоянкова | З колодковим гальмом, діючім на трансмісію. Привод механічний | ||
Допоміжна | Газодинамічна на випускному тракті двигуна | ||
Запасна | Кожен з контурів робочої гальмової системи | ||
Підвіска передня | Залежна, ресорна з стабілізатором поперечної стійкості та двома телескопічними гідравлічними амортизаторами двосторонньої дії. | ||
Підвіска задня | Залежна, пневморесорна, обладнана двома пружними елементами, з телескопічними гідравлічними амортизаторами двосторонньої дії та двома регуляторами положення кузова. | ||
Кермове керування | Кермовий механізм інтегрованого типу з гідропідсилювачем. Кермова колонка регульована за кутом нахилу та по висоті. | ||
Система опалення | Комбінована, від автономного рідинного підігрівача з’єднаного з системою охолодження двигуна, та опалювачів радіаторного типу, встановлених у пасажирському салоні. | ||
Система вентиляції та кондиціонування | Природна, припливно-витяжна через люк(и) даху та кватирки бічних вікон. Базова комплектація включає кондиціонер робочого місця водія. Додатково може бути встановлений кондиціонер салону. | ||
Колеса/шини | Сталеві, обод 6х17,5 / Шини пневматичні, безкамерні 215/75 R17,5 | ||
Електрообладнання | Однопровідна система, 24V |
Модель | А09216 | ||
Клас | ІІ | ||
Тип кузова | Несівний, вагонного типу | ||
Колісна формула | 4х2.2 | ||
Довжина, мм | 8220 | ||
Ширина, мм | 2320 | ||
Висота, мм | 2700 | ||
Колісна база, мм | 4395 | ||
Кількість місць для сидіння пасажирів | 30 | ||
Загальна пасажиромісткість | 38 | ||
Порожня маса, кг, не більше | 5840 | ||
Повна маса, кг, не більше | 8850 | ||
Загальний об’єм багажного відсіку, м3, не меньше | 2,70 | ||
Двигун | ISUZU - 4HK1E5NC, екологічний рівень Евро 5 | Тип | Дизель, чотиритактний, рядний, з Common Rail, з турбонаддувом та проміжним охолодженням |
Робочій об’єм, л | 5,193 | ||
Номінальна потужність,кВт (к.с.), при 2600хв-1 не меньше | 114 (154) | ||
Гальмова система | Дискового типу, гідравлічна, з підсилювачем, двоконтурна з ABS категорії 1, ASR, EVSC | ||
Стоянкова | З колодковим гальмом, діючім на трансмісію. Привод механічний | ||
Допоміжна | Газодинамічна на випускному тракті двигуна | ||
Запасна | Кожен з контурів робочої гальмової системи | ||
Підвіска передня | Залежна, ресорна з стабілізатором поперечної стійкості та двома телескопічними гідравлічними амортизаторами двосторонньої дії. | ||
Підвіска задня | Залежна, пневморесорна, обладнана двома пружними елементами, з телескопічними гідравлічними амортизаторами двосторонньої дії та двома регуляторами положення кузова. | ||
Кермове керування | Кермовий механізм інтегрованого типу з гідропідсилювачем. Кермова колонка регульована за кутом нахилу та по висоті. | ||
Система опалення | Комбінована, від автономного рідинного підігрівача, з’єднаного з системою охолодження двигуна, та опалювачів конвекторного типу, встановлених у пасажирському салоні. | ||
Система вентиляції та кондиціонування | Природна, припливно-витяжна через люк(и) даху та кватирки бічних вікон. Базова комплектація включає кондиціонер робочого місця водія. Додатково може бути встановлений кондиціонер салону. | ||
Колеса/шини | Сталеві, обод 6х17,5 / Шини пневматичні, безкамерні 215/75 R17,5 | ||
Електрообладнання | Однопровідна система, 24V |
Модель | А09216 | ||
Клас | ІІI | ||
Тип кузова | Несівний, вагонного типу | ||
Колісна формула | 4х2.2 | ||
Довжина, мм | 8220 | ||
Ширина, мм | 2320 | ||
Висота, мм | 2700 | ||
Колісна база, мм | 4395 | ||
Кількість місць для сидіння пасажирів | 29 | ||
Загальна пасажиромісткість | 29 | ||
Порожня маса, кг, не більше | 5840 | ||
Повна маса, кг, не більше | 8850 | ||
Загальний об’єм багажного відсіку м3, не менше | 2,70 | ||
Двигун | ISUZU - 4HK1E5NC, екологічний рівень Евро 5 | Тип | Дизель, чотиритактний, рядний, з Common Rail, з турбонаддувом та проміжним охолодженням |
Робочій об’єм, л | 5,193 | ||
Номінальна потужність,кВт (к.с.), при 2600хв-1 не меньше | 114 (154) | ||
Гальмова система | Дискового типу, гідравлічна, з підсилювачем, двоконтурна з ABS категорії 1, ASR, EVSC. | ||
Стоянкова | З колодковим гальмом, діючім на трансмісію. Привод механічний | ||
Допоміжна | Газодинамічна на випускному тракті двигуна | ||
Запасна | Кожен з контурів робочої гальмової системи | ||
Підвіска передня | Залежна, ресорна з стабілізатором поперечної стійкості та двома телескопічними гідравлічними амортизаторами двосторонньої дії. | ||
Підвіска задня | Залежна, пневморесорна, обладнана двома пружними елементами, з телескопічними гідравлічними амортизаторами двосторонньої дії та двома регуляторами положення кузова. | ||
Кермове керування | Кермовий механізм інтегрованого типу з гідропідсилювачем. Кермова колонка регульована за кутом нахилу та по висоті. | ||
Система опалення | Комбінована, від автономного рідинного підігрівча, з’єднаного з системою охолодження двигуна, та опалювачів конвекторного типу, встановлених у пасажирському салоні. | ||
Система вентиляції та кондиціонування | Природна, припливно-витяжна через люк(и) даху та кватирки бічних вікон. Базова комплектація включає кондиціонер робочого місця водія. Додатково може бути встановлений кондиціонер салону. | ||
Колеса/шини | Сталеві, обод 6х17,5 / Шини пневматичні, безкамерні 215/75 R17,5 | ||
Електрообладнання | Однопровідна система, 24V |
Модель | А09620 | ||
Клас | ІІІ | ||
Тип кузова | Несівний, вагонного типу | ||
Колісна формула | 4х2.2 | ||
Довжина/ширина/висота, мм | 8810/2440/3300 | ||
Висота з кондиціонером | 3330 | ||
Колісна база, мм | 4500 | ||
Кількість місць для сидіння пасажирів | 35 | ||
Загальна пасажиромісткість | 35 | ||
Порожня маса, кг, не більше | 7370 | ||
Повна маса, кг, не більше | 10245 | ||
Загальний об’єм багажних відсіків, м3, не менше | 3,8 | ||
Двигун | 4HK1E5CC екологічний рівень Евро 5 | Тип | Дизель, чотиритактний, рядний, з Common Rail, з турбонаддувом та проміжним охолодженням |
Робочій об’єм, л | 5,193 | ||
Номінальна потужність,кВт (к.с.), при 2600хв-1 не меньше | 140 (190) | ||
Гальмова система | Передні дискового типу, задні барабанні, пневматична, з підсилювачем, двоконтурна з ABS категорії 1, ASR, EVSC | ||
Стоянкова | З енергоакумулятором,діючим на гальмові механізми задніх коліс | ||
Допоміжна | Газодинамічна на впускному тракті двигуна | ||
Запасна | Кожен з контурів робочої гальмової системи | ||
Підвіска передня | Залежна, ресорна з гідравлічними телескопічними амортизаторами та стабілізатором поперечній стійкості | ||
Підвіска задня | Залежна, пневматична з гідравлічними телескопічними амортизаторами та двома регуляторами положення кузова | ||
Кермове управління | Інтегрального типу з гідропідсилювачем, кермова колонка регульвана по куту нахилу та по висоті. | ||
Система опалення | Система опалення пасажирського салону від рідинного автономного підігрівача проточного типу та опалювачів конвекторного типу, встановлених в салоні | ||
Система кондиціонування | Кондиціонер, розташований на даху автобуса, з розподілом повітря по каналах та індивідуальних дефлекторах | ||
Колеса/шини | Сталеві, обод 6,75х17,5 / Шини пневматичні, безкамерні 225/75 R17,5 | ||
Електрообладнання | Однопровідна система, 24V |
Модель | D093S2 | |||
Призначеність | Призначені для перевезення школярів | |||
Тип кузова | Несівний, вагонного типу | |||
Колісна формула | 4х2.2 | |||
Довжина/ширина/висота, мм | 8220/2300/2855 | |||
Колісна база, мм | 4395 | |||
Кількість місць для сидіння пасажирів | 31 | |||
Загальна пасажиромісткість | 31 | |||
Порожня маса, кг, не більше | 5695 | |||
Повна маса, кг, не більше | 7500 | |||
Двигун | ISUZU 4HK1E5NC, екологічний рівень Евро 5 | Тип | Дизель, чотиритактний, рядний, з Common Rail, з турбонаддувом та проміжним охолодженням | |
Робочій об’єм, л | 5,193 | |||
Номінальна потужність,кВт (к.с.), при 2600хв-1 не меньше | 114 (155) | |||
Гальмова система | Дискового типу, гідравлічна, з підсилювачем, двоконтурна з ABS категорії 1, ASR, EVSC | |||
Стоянкова | З колодковим гальмом, діючім на трансмісію. Привод механічний | |||
Допоміжна | Газодинамічна на випускному тракті двигуна | |||
Запасна | Кожен з контурів робочої гальмової системи | |||
Підвіска передня | Залежна, ресорна з гідравлічними телескопічними амортизаторами та стабілізатором поперечній стійкості | |||
Підвіска задня | Залежна, пневморесорна з гідравлічними телескопічними амортизаторами та двома регуляторами положення кузова | |||
Кермове управління | Інтегрального типу з гідропідсилювачем, кермова колонка регульвана по куту нахилу та по висоті. | |||
Система опалення | Система опалення пасажирського салону від рідинного автономного підігрівача проточного типу та опалювачів конвекторного типу, встановлених в салоні. | |||
Система вентиляції та кондиціонування | Припливно-витяжна через люки даху і кватирки бічних вікон. На вимогу замовника може бути встановлено кондиціонер робочого місця водія | |||
Колеса/шини | Сталеві, обод 6х17,5 / Шини пневматичні, безкамерні 215/75 R17,5 | |||
Електрообладнання | Однопровідна система, 24V |
Модель | D093S4 | ||
Призначеність | Призначені для перевезення школярів | ||
Тип кузова | Несівний, вагонного типу | ||
Колісна формула | 4х2.2 | ||
Довжина/ширина/висота, мм | 8515/2300/2855 | ||
Колісна база, мм | 4395 | ||
Кількість місць для сидіння пасажирів | 21 в тому числі 2 для школярів з обмеженою здатністю до пересування | 26 в тому числі 1 для школярів з обмеженою здатністю до пересування | |
Загальна пасажиромісткість | 21 | 26 | |
Порожня маса, кг, не більше | 5650 | 5720 | |
Повна маса, кг, не більше | 7500 | ||
Двигун | ISUZU 4HK1E5NC, екологічний рівень Евро 5 | Тип | Дизель, чотиритактний, рядний, з Common Rail, з турбонаддувом та проміжним охолодженням |
Робочій об’єм, л | 5,193 | ||
Номінальна потужність,кВт (к.с.), при 2600хв-1 не меньше | 114 (155) | ||
Гальмова система | Дискового типу, гідравлічна, з підсилювачем, двоконтурна з ABS категорії 1, ASR, EVSC | ||
Стоянкова | З колодковим гальмом, діючім на трансмісію. Привод механічний | ||
Допоміжна | Газодинамічна на випускному тракті двигуна | ||
Запасна | Кожен з контурів робочої гальмової системи | ||
Підвіска передня | Залежна, ресорна з гідравлічними телескопічними амортизаторами та стабілізатором поперечній стійкості | ||
Підвіска задня | Залежна, пневморесорна з гідравлічними телескопічними амортизаторами та двома регуляторами положення кузова | ||
Кермове управління | Інтегрального типу з гідро підсилювачем, кермова колонка регульвана по куту нахилу та по висоті. | ||
Система опалення | Система опалення пасажирського салону від рідинного автономного підігрівача проточного типу та опалювачів конвекторного типу, встановлених в салоні | ||
Система вентиляції та кондиціонування | Припливно-витяжна через люки даху і кватирки бічних вікон. На вимогу замовника може бути встановлено кондиціонер робочого місця водія | ||
Колеса/шини | Сталеві, обод 6х17,5 / Шини пневматичні, безкамерні 215/75 R17,5 | ||
Електрообладнання | Однопровідна система, 24V |
Модель | D093S201 | |||
Призначеність | Призначені для перевезення школярів | |||
Тип кузова | Несівний, вагонного типу | |||
Колісна формула | 4х4.2 | |||
Довжина/ширина/висота, мм | 8220/2300/2955 | |||
Колісна база, мм | 4395 | |||
Кількість місць для сидіння пасажирів | 31 | |||
Загальна пасажиромісткість | 31 | |||
Порожня маса, кг, не більше | 5875 | |||
Повна маса, кг, не більше | 7850 | |||
Двигун | ISUZU 4HK1E5NC, екологічний рівень Евро 5 | Тип | Дизель, чотиритактний, рядний, з Common Rail, з турбонаддувом та проміжним охолодженням | |
Робочій об’єм, л | 5,193 | |||
Номінальна потужність,кВт (к.с.), при 2600хв-1 не меньше | 114 (155) | |||
Гальмова система | Барабанного типу, гідравлічна, з підсилювачем, двоконтурна з ABS категорії 1, ASR | |||
Стоянкова | З колодковим гальмом, діючім на трансмісію. Привод механічний | |||
Допоміжна | Газодинамічна на випускному тракті двигуна | |||
Запасна | Кожен з контурів робочої гальмової системи | |||
Ведучі осі | Дві – передня, задня. З’єднання передньої осі через розподільчу коробку та карданний вал, задньої - через карданний вал з проміжною опорою |
|||
Підвіска передня | Залежна, ресорна з гідравлічними телескопічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стікості. | |||
Підвіска задня | Залежна, пневморесорна з гідравлічними телескопічними амортизаторами та двома регуляторами положення кузова | |||
Кермове управління | Інтегрального типу з гідро підсилювачем, кермова колонка регульвана по куту нахилу та по висоті. | |||
Система опалення | Система опалення пасажирського салону від рідинного автономного підігрівача проточного типу та опалювачів конвекторного типу, встановлених в салоні. | |||
Система вентиляції та кондиціонування | Припливно-витяжна через люки даху і кватирки бічних вікон. На вимогу замовника може бути встановлено кондиціонер робочого місця водія. | |||
Колеса/шини | Сталеві, обод 6х17,5/ Шини пневматичні, безкамерні 215/75 R17,5 | |||
Електрообладнання | Однопровідна система, 24V |